Kernwaarden

Kernwaarden, dat waar je als organisatie voor staat, zijn belangrijk als je de juiste mensen wil aantrekken. Mensen die geïnspireerd worden door waar jullie organisatie voor staat. Uiteindelijk willen mensen werken bij een organisatie die gelooft in wat zij geloven. Zoals Simon Sinek zegt: ‘als je mensen aantrekt die enkel een baan nodig hebben, zullen ze voor je werken voor het geld. Trek je mensen aan die geloven in wat jij gelooft, zullen ze alles geven om bij te dragen aan jullie doel.’

Kernwaarden zijn de fundamentele overtuigingen, principes en normen die je terugziet in het gedrag, de cultuur en de besluitvorming van een organisatie. Ze zijn een leidraad voor medewerkers, helpen bepalen hoe zij met klanten omgaan en hoe de organisatie opereert. De missie van HR voor jou is werkgevers helpen een organisatie te creëren waar mensen graag willen (blijven) werken omdat ze er gelukkig zijn. Want wij zien dat met gelukkige medewerkers ook de resultaten van de organisatie verbeteren en de tevredenheid van de klanten toeneemt. Hieronder lees je wat onze kernwaarden zijn.

Kernwaarden van HR voor jou

Enthousiasme

Bij HR voor jou straalt ons enthousiasme voor het HR-vak en onze werkzaamheden er vanaf. Deze positieve energie zie je terug in onze proactieve aanpak en onze inzet om altijd net dat beetje extra te leveren.

Aandacht

Medewerkers zijn in de eerste plaats mensen. Op de werkvloer kunnen we vaker persoonlijke en oprechte gesprekken voeren. Elkaar echt zien. Persoonlijke aandacht is waar HR voor jou voor staat. Dat geldt ook voor onze relatie met onze opdrachtgevers.

Simpel

Wij bieden simpel HR-beleid, concreet en praktisch. Het is elke keer terug naar de basis: ‘helpt dit een organisatie te creëren waar medewerkers graag werken, nu en in de toekomst?’ Waarbij de toekomst ook staat voor de visie/ambitie van de organisatie en de match met de mensen.

Vertrouwen

Bij HR voor jou werken we vanuit een positief mensbeeld. Door medewerkers vertrouwen en verantwoordelijkheid te geven, vergroot je hun zelfstandigheid. En daarmee hun betrokkenheid bij de organisatie. Zonder vertrouwen is een goede samenwerking niet mogelijk.

Verbeter jouw HR-beleid

Vul nu onze gratis HR Quick Scan in!